Loading

Touken Classroom no Basket lootTouken Classroom no Basket lootLoot

YukicchuuYukicchuu4 anos atrás
Konnichiwa, it is watashi desu with a new loot post again!

As per usual, I bought a shit tonne of goods and I'm totally not regret after I received them all this week.

This time I present to you Touken Ranbu goods from Crimson Swordfish and Assassination Classroom + Kuroko goods from Amiami.

First up, Touken Ranbu!

From Crimson Swordfish I bought some rubber straps and hikkake figures:


All my bebes

http://i.imgur.com/WzVWMKU.jpg

All the unblinded stuff

http://i.imgur.com/EQn6hM0.jpg

At some point I would like to resume my itabag making and this will help me immensely.

But then I decided to get interested in Nikkari Aoe.

This was fuelled by a doujin game I found, with him as one of the main chars and I got huge feels for him. ( ༎ຶ ◡༎ຶ)

Doesn't help that there's almost no (well done) fan works about Nakigitsune, so Nakigitsune is starting to get dethroned in my rankings. Lmao no pls stop. ( ◜◡༎ຶ)

http://i.imgur.com/0MEoWew.jpg

All my bebes on a cup

http://i.imgur.com/GEsA99g.jpg

Lol speak of the devil. That goddamn shit eating smile as I fall deeper into his hell.

http://i.imgur.com/72MuJVB.jpg

Sword jesus yooooooOOOOOOOOOO but he's really hard to balance. Those damn sleeves.

http://i.imgur.com/aCokkwR.jpg

MANBA IS SO CUTE TOO AND DOn'T EVEN GET ME STARTED ON HIm---

http://i.imgur.com/q1bUYoj.jpg

Hotarun is so cute www those booty shorts------( ͡° ͜ʖ ͡°)


Moving on ᕕ(´ ω` )ᕗ, now for my Amiami stuff!

I bought a shit tonne of Assasination Classoom stuff with some bits and pieces of other fandoms:


If I weren't a hoarder this post wouldn't exist

http://i.imgur.com/qgmcXvK.jpg

All the Assassination Classroom straps

http://i.imgur.com/XoXk8CT.jpg

These straps are actually pretty cool cuz they're double sided like this:

http://i.imgur.com/axBBw48.jpg

Since I use strap protectors (basically sleeves), these are a bit too thick to fit so I'll probably....just display them somewhere.

AND AFTER THE END OF THE SERIES I CAN'T HELP BUT FEEL SUPER SAD SEEING HIS FACE EVERYWHERE OMG.

And if I could bear to eat off Korosensei's face...

http://i.imgur.com/ZzQ3Dv4.jpg

HAHAHA nope. I'll just get a plate holder and display this as well...View spoilerHide spoilerand then burn some incense for him ( ༎ຶ ◡༎ຶ)

Plush Mascots

http://i.imgur.com/UBGC7mo.jpg

I really like Korosensei's perverted face lmao. And his blank face. But it seems like they keep using the over confident face (green and yellow stripe one) for goods and since I live in Australia (green and gold is our national colour) I feel like it makes me seem a bit too patriotic.

Nevertheless I consume Assassination Classroom goods like money ain't worth a thing.

http://i.imgur.com/JEhjnFz.jpg

╮(•ω•)╭ my life in a nut shell.

Acrylic stuff

http://i.imgur.com/qMijhde.jpg

It's Korosensei dressed as a daimyou, who could resist? (Actually, I swear I ordered the Karma one as well but I'm not sure if I didn't or my memory is just failing me)

And yet, I completely forgot I ordered Yato. He'd have disappeared by now if I were his only follower. Lmfao.

Why are cushion straps a thing?

http://i.imgur.com/6HBosnk.jpg

I....didn't expect this to be as big as it was.

http://i.imgur.com/SpAPdxu.jpg

It's like 3 times the width of my phone and at least 5 times the thickness. It's too big to use as a wrist rest for my mice but it's too small to use in any other meaningful way.

How is this a thing?

And more importantly, why did I buy it? ( ༎ຶ ◡༎ຶ)

Thus now I must leave you with this mind boggling question.

Why do I do these things? Probably not a question you should be asking yourself after you get your stuff and paid through the ass for it.

Thanks for reading my stupidity. And I pray you will learn from my uncountable mistakes!
5,274 hits • 0 favorito20 comentários

Comentários20

KuroHaru194 anos atrás#7919218This was such a fun read! xD :D
I love your style ^^
Congrats on your new stuff! : )


Ohhh thank you :{D I'm glad you enjoyed reading my post!
4 anos atrás
naftie4 anos atrás#7913804oh noooooooo why did I open the spoiler omg i'm such an idiot hahahahahah
awesome loot though!^^


OH NO DID I SPOIL YOU? I'M SO SORRY ;A;...my friend spoiled me too but even though I saw it coming as I read it, the tears wouldn't stop. ;_;
4 anos atrás
Halcione4 anos atrás#7906237Is..... is that a strap of koro-sensei in a bride dress? WANT
Very nice loot overall (I REALLY love the Nagisa strap), but that koro-sensei strap really just left me starry-eyed XD


YES, YES IT IS HAHAHAHHA. Too bad they didn't have the complement tuxedo korosensei.......couple wear right there.
4 anos atrás
This was such a fun read! xD :D
I love your style ^^
Congrats on your new stuff! : )
4 anos atrás
oh noooooooo why did I open the spoiler omg i'm such an idiot hahahahahah
awesome loot though!^^
4 anos atrás
Is..... is that a strap of koro-sensei in a bride dress? WANT

Very nice loot overall (I REALLY love the Nagisa strap), but that koro-sensei strap really just left me starry-eyed XD
4 anos atrás
VioMariner4 anos atrás#7874437You have inspired me to actually make a loot post for this month. Might just make it general March loot plus all the Tourabu crap I've picked up this year. It's okay I went crazy and killed 50k of each resource in an hour but needed Juzu for Nikkari more than anything lol.
Since they announced the Tourabu animes I'm fully with you(I mean I was already deep in Sword-Hell). hahaha who needs money when swordboys goodbye savings

XDD I'll keep a look out! I have high expectations for your Tourabu shrine

Oh but you got him right? Then that makes it all worth :'D
FFFFF YOU JUST REMINDED ME ABOUT THE ANIME I'M CRYING--- ANIMATED NAKIGITSUNE ;AAAA; HE MIGHT ACTUALLY TALK!!!!!!!!
swordboys will be what you leave your descendants with
4 anos atrás
panda_chi4 anos atrás#7874429Man I feel like getting all those assclass straps now, so much nice loot. rip wallet
I'm going to take this opportunity and be an enabler, YES GET THEM THEY'RE SO CUTE!! They're actually 3D!!! 3D!!!!! You can rub the back of korosensei's head!! lmfao
4 anos atrás
eiszeitshinigami4 anos atrás#7850817Nice loot. The Kuro-sensei straps are just adorable. That plate is too. Actually the plate design would make a good cake XD

Yesss!! Oh that's actually pretty awesome, Korosensei cake!! but then I'd also want to display that instead of eating it.....
4 anos atrás
LovelyIdiot4 anos atrás#7841212Those Koro-sensei straps are too cute for words, no way can they be mistake purchases xD
CrimsonSwordfish is pretty good for buying goods from blind boxes, I've managed to obtain my items of my shitty crane son Tsuru at the expense of my bank account.


Yes! Fill that gaping hole in my heart bank account with Korosensei straps!!!

Yeah ;w;;;; I really hate buying entire boxes for 1 or 2 chars and reselling is a pain so they're a lifesaver and a bad influence on my wallet
4 anos atrás
The world's finest hobby kits and toys, direct from Japan.

About this blog

 
Welcome to my blog!

More by Yukicchuu+

Clubes relacionados