Loading
TupTub

TupTub

«Mashu is the best kohai (⁎˃ᴗ˂⁎)♡»
Última visita 12 dias atrás • Registado 3 anos atrás19,627 hits (3,008)

Figuras333

Sobre

Qualidade(s) MOÉ
Tsundere
Câmara
Canon 700D

Comentários40

0pt
Valestein3 Here with you to Knight
You, mate! xD

You're Bulk Bogan

Hehehehe

*ahem* Nah, he's a custom character from a game called, "Hard Time" by someone named Joel. It was a funny skit, and when I realized you're Australian, I... I just had to be crass and do it lol

BTW! I feel like a huge dick but remember that photo of Mashu telling people to Like and Comment an artist's work to help them improve and grow?

... yeah, I still have it and I haven't done anything with the base copy yet.

I'm sorry :(
1 mês atrás
0pt
Valestein3 (1 mês atrás) #52931606Tup, I know this is random but may I call you
Bulk Bogan?
*SOUND OF TUP HITTING VAL WITH A CHAIR*


What's Bulk Bogan ?
1 mês atrás
0pt
Valestein3 Here with you to Knight
Tup, I know this is random but may I call you

Bulk Bogan?

*SOUND OF TUP HITTING VAL WITH A CHAIR*
1 mês atrás
0pt
Valestein3 Here with you to Knight
Ah, okay. I'm trying to do a review of Figma Saber Lily and my light is either too dim, or too bright so she's washed out.

I'm hoping a redirected flash will help. Give me a moment. I'll upload a couple of demo photos later.
5 meses atrás
0pt
Valestein3 Here with you to Knight
TupTub, how would you retouch a photo that has a little too much light caused by a flash?
5 meses atrás
0pt
Valestein3 Here with you to Knight
TupTub, when do you think Mashu will get promoted to Senpai?

Or is Mash's charm being a kouhai, so she's perputelly being held back so Chaldea can keep milking her? Hehe just kidding

Thanks for the response about picture! I ought to really learn how to use Lightroom more, or at least ACDC Pro.
5 meses atrás
0pt
Heyo!
8 meses atrás
0pt
Valestein3 Here with you to Knight
Ohhh!

Dreams do come true! After two months of waiting, the Chroneco store finally restocked most of their items.

I was finally able to purchase that Mash standee <3

Well, that's another 2 and half week wait lol
9 meses atrás
0pt
Valestein3 Here with you to Knight
Well, to be fair though mate, I don't see too many people on here repping Mash Haha
10 meses atrás
0pt
Liberty (10 meses atrás) #36252436dude check it out ITEM #724613Valestein3 (10 meses atrás) #36246622ITEM #724613
And th4 Nendo too! As soon as I saw it, I thought of you.
I think you'll have a field day with it.


Whoa thank you so much guys :3
Really happy to see people think of me when it comes to Mashu, will try to buy her as much as I can.
10 meses atrás
Ver mais comentários
Buy and Preorder licensed Figures and Merchandise!

Imagens147

Imagens Favoritas514

Amigos138

Clubes4